Dakota Ridge RV park - Reisverslag uit Golden, Verenigde Staten van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Dakota Ridge RV park - Reisverslag uit Golden, Verenigde Staten van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Dakota Ridge RV park

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

08 Mei 2016 | Verenigde Staten, Golden

Vanochtend nog het cinqo de mayo festival bezocht. De vorige dagen was het hier stralend en lekker warm weer, maar nu is het koud. Niet lang op het festival rondgehangen. Nog even geluncht bij het authentieke schots restaurant en vervolgens de camper opgehaald.
Gecheckt of er geen deuken inzaten, de werking van de camper doorgenomen en weg waren we.
Eerst naar de Wallmarkt.
Jezus wat een groot ding.
De eerste camper plaats was niet ver, en dat was maar goed ook. Met de uitleg, boodschappen doen kwamen we om half 6 aan.
De boel is ingericht, we hebben onze eigen bed.
Aardappels, vlees en groente en het maaltje naar binnen gewerkt.
De jongens staan nu af te wassen.
Aardige mensen hier en zeker als ze horen dat we uit Nederland komen. Hulp genoeg als we het even niet weten.
Het bliksemt en stormt op het moment maar goh wat is dat lekker knus in je huisje.
Morgen een lange rit naar Mount Rushmore.

• 08 Mei 2016 - 15:14

Berna:

Het feest is nu echt begonnen, begrijp ik. Jammer van het weer.

• 08 Mei 2016 - 16:36

Anneke:

Klinkt best knusjes hoor. Ondanks het weer ☺

• 08 Mei 2016 - 20:58

Daa,n En Be :

Hallo mannen het avontuur gaat beginnen we houden ons op de hoogte.we gaan morgen een weekje naar Andalusie.veel reisplezier voor jullie drieen