Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Salt Lake City

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

13 Mei 2016 | Verenigde Staten, Salt Lake City

In de 3 dagen dat we in Yellowstone waren zijn we volledig van de digitale buitenwereld afgesloten geweest. Totaal geen bereik.
Wat is Yellowstone prachtig. Een overweldigende natuur.
De dag na aankomst naar Old Faithfull geweest, de vader van Marianne. Is leuk om te zien maar toch niet zo spectaculair. Veel volk dat wel. De rit er naar toe duurt zo'n 3uur. Smalle vochtige weg en dan staat er ineens een bizon voor je camper en nog een, en nog meer. Het houdt niet op. Er omheen zijn nog meer geisers te zien. Via een plankier loop je overal langs.
Op de terugweg moesten we nog eten halen. Jammer, winkel net gesloten.
De dag erop zijn we naar Mammoth Hot Springs geweest. Vonden wij veel interessanter. Mooie gekleurde Hot Springs.
Is ook een eind rijden, maar bijtijds terug om te douchen en de was te doen.
Maar wat was het koud. 's nachts 5 gr vorst. We lagen te vernikkelen in onze RV.
Maar het is echt een pracht gebied met om elke bocht weer een nieuw plaatje.
Vandaag aangekomen in Salt Lake City.
Voor onze reis hebben we nu de grote dag afstanden gehad en kunnen rustig van park naar park gaan.
Het is hier nu 25 gr C.
Morgen naar de Mormonen.

• 13 Mei 2016 - 12:14

Berna:

Dat rillen was niet van de kou, maar van de ontwenningsverschijnselen!
    Maar gelukkig hebben jullie nu je internetshot weer gehad.
    Let wel op met die mormonen. Voor je het weet worden jullie ingelijfd.
    Moet mormonen trouwens met een hoofdletter? Is maar een sekte!

• 13 Mei 2016 - 22:29

Jeanne Strijbos-walschots:

Hèhè, eindelijk weer rooksignalen. Er zijn dus toch nog plaatsen waar je helemaal digitaal kunt onderduiken.
    De ontberingen maken het nog mooier. Kun je later tegen je kleinkinderen zeggen: Koud? Weet je waar het koud was?