Rapid City - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Rapid City - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Rapid City

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

09 Mei 2016 | Verenigde Staten, Rapid City

Vandaag een lange rit achter de boeg. We waren natuurlijk weer vroeg wakker dus dan maar bijtijds weg.
Flink door gekacheld, een keer wat gedronken, nog een keer naar de Wall Mart voor wat noodzakelijk heden.
Eerst naar Crazy Horse, daar kwamen we toch langs. Daar moet nog veel gebeuren voordat ie er uitziet als het voorbeeld. Is nog prijzig ook.
Toen naar Mnt.Rushmore. Toch wel indrukwekkend.
Op weg naar het RV park kwamen we door Keystone. Overal even rustig. Op de camping zei de man dat over 2 weken de schoolvakanties beginnen dus dan wordt het echt druk.
Dit is een totaal andere omgeving dan Denver. Daar zag je heel veel homeless people, en af en toe stonden we er wat bevreemd naar te kijken.
We hebben dit deel echt op z'n Amerikaans gedaan. Veel km, McDonald's, Amerikaanse supermarkt, noem het maar op. Net lekker gegeten, Simon gaat afwassen en koffie zetten.
Morgen naar,I'm smarter than the averidge ranger, Yogi Bear, Yellowstone. Daar blijven we 2 dagen.
Goed voor de rust.

• 09 Mei 2016 - 14:27

Jeanne Strijbos-walschots:

Een rit achter de boeg? Reden jullie achteruit? (dat hoefde toch nooit met een camper).
    Zo, heb je eindelijk Mount Rushmore gezien! Is er al plaats vrij gemaakt voor de eerste vrouwelijke president?

• 09 Mei 2016 - 19:59

Bé:

Fijn die wallmart hé jongens alleen maar grote verpakkingen !!!!!wij zijn nu in Malaga regen!!!!

• 09 Mei 2016 - 21:02

Andrea:

Zo te horen leven jullie al The American way of life. Geniet er van daar!

• 10 Mei 2016 - 20:50

Berna:

Doen jullie wel rustig aan met dat "doorkachelen". Ik hoor altijd dat verbalen in Amerika niet mals zijn. Hoe is het weer op het moment? Kun je al buiten zitten?